Voxberg je nová slovenská značka výživových doplnkov, ktorej produkty sú založené na reálnom vedeckom výskume, inováciách a merateľných výsledkoch.
Našou úlohou bolo vytvoriť dizajn obalov jasne odlíšiteľný od konkurencie – jednoduchý, prehľadný a pre cielovú skupinu ľahko zapamätateľný. Výrazným prvkom a zároveň poznávacím symbolom na obaloch je štylizovaná metrická stupnica, vychádzajúca z logotypu.
Vrecúška na sypané produkty sú vyrobené z kvalitného materiálu s hrubým suchým zipsom pre ľahkú manipuláciu a jednoduché používanie. Atypickým riešením je orientácia vrecúška na šírku, čo posilňuje vizuálnu identitu brandu. Silná farebnosť, ktorá pomáha odlišovať rozmanité produktové portfólio, zase vytvára príjemné farebné spektrum.
Klient:
VOXBERG s.r.o.
Design:
Juraj Vontorčík, GoBigName (naming a logo)